Pierwsze sesje (ilość w zależności od potrzeb) to konsultacje, na których ustalamy cele, terminy i częstotliwość spotkań, płatności.
W przypadku, kiedy Klient odwoła (lub przełoży) sesję w terminie krótszym niż 24 godziny przed umówionym spotkaniem, dokonuje opłaty za sesję, niezależnie od zaistniałych powodów swojej nieobecności na konto 52 1140 2004 0000 3302 7447 2226.
Sesja trwa 45-50 minut i nie jest przedłużana w przypadku spóźnienia Klienta.
W przypadku przełożenia sesji przez Terapeutę, Klient nie uiszcza opłaty za odwołaną sesję.
W trakcie trwania terapii, Klient zobowiązuje się do wyciszenia osobistych urządzeń elektronicznych.
Klient/Pacjent, w przypadku przerwania psychoterapii, będzie miał możliwość wznowienia procesu w przypadku opłacenia ostatniego nieopłaconego spotkania.
Przerwanie terapii przez Terapeutę może nastąpić z powodu nieprzestrzegania Kontraktu przez Klienta lub częstego przekładania wizyt przez Klienta, w sytuacji, gdy Klient w sposób rażący narusza dobro osobiste Terapeuty, napastuje, obraża lub łamie postanowienia Kontraktu, jeśli Terapeuta uzna, że jego kompetencje są w danym przypadku niewystarczające, aby należycie pomóc Klientowi.
Obowiązkiem terapeuty jest zachowanie tajemnicy zawodowej oraz pełnej dyskrecji dotyczącej przebiegu terapii oraz danych osobowych Klienta, Terapeuta zwolniony jest z tajemnicy zawodowej tylko w przypadku, jeśli Klientowi lub komuś z jego otoczenia grozi niebezpieczeństwo utraty zdrowia lub życia oraz w przypadkach przewidzianych w obowiązujących przepisach prawnych.
Zmiany Kontraktu mogą zostać ustalone indywidualnie z Terapeutą.